گوشواره

خرید گوشواره.فروش گوشواره بخیه ای.خرید گل گوش.خرید اینترنتی گوشواره.فروش اینترنتی گوشواره

گوشواره

خرید گوشواره.فروش گوشواره بخیه ای.خرید گل گوش.خرید اینترنتی گوشواره.فروش اینترنتی گوشواره

گوشواره گل

گوشواره گل

این گوشواره از جنس استیل با روکش اب طلا , دارای رنگ ثابت است .

گوشواره بسیار زیبا به همراه سنگهای تزئینی که زیبایی ان را چند برابر کرده است .

قیمت: 46,000 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره گل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره گل

گوشواره مون استون

گوشواره  مون استون

این گوشواره بسیا زیبا وخاص از جنس استیل با رنگ ثابت و بدون حساسیت بوده .

کاملا مشابه مشابه طلا میبا شد .

قیمت: 42,000 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره مون استون، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره  مون استون

گوشواره انیکـس

گوشواره انیکـس4


انیکـس
این سنگ جریان خون را تحریک می کند و حس شنوایی را بهبود می بخشد همچنین ناخن پوست چشم و پا و موها را تقویت می کند و از ریزش مو می کاهد قلب کلیه طحال و اعصاب را نیرو می بخشد و ما را در برابر حساسیت به زمان حمایت می کند .و سستی و کاهلی را از بین می برد دوره در مان را بعد از عمل جراحی سریعتر می کند ما را در برابر تاثیرات شوم در زندگی حمایت می کند همچنین ناراحتی های گوش و معالجه ان را به عهده دارد چنانکه این سنگ را بر روی ناحیه شبکه خورشیدی قرار دهید غده پانکراس را تقویت می کند .انیکـس نیرو و قدرت می دهد و در مبارزه با به ستوه امدن از نیروهای منفی ما را حمایت و استوار می سازد فکر و جسم را متعادل و از اندوه دور می کند و به ان پایداری و مقاومت می دهد .


قیمت: 9,900 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره انیکـس4، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره انیکـس4

گوشواره پروانه ای خرم محصول استثنایی 2014

گوشواره پروانه ای خرم محصول استثنایی 2014

# خواص مواد اولیه و کیفیت ساخت #

* این گوشواره با روکش نقره پوشانیده شده است. کیفیت ساخت و جنس آن به نحوی است که تشخیص آن با گوشواره نقره اصل برای افراد عادی تقریبا غیر ممکن است.
مدلی منحصر بفرد ویژه تمام فصول سال که از روی مدل ایتالیایی آن طراحی شده است.این گوشواره محصول 2014 کشور کره بوده ، کیفیت ساخت و آلیاژهای به کار رفته در آن بی نظیر است و در سطح اول بازارهای جهانی به مشتریان ارائه می شود
* ترکیب پایه ی مس و روکش نقره باعث ثابت ماندن رنگ و درخشش این گوشواره در مدت طول عمر می باشد. بدون نگرانی از کم رنگ شدن یا سیاه شدن این محصول با اطمینا ن خاطر از آن استفاده کنید.
* پوشش سطحی BERYLLIUM مقاومت این گوشواره را در مقابل رطوبت و تعریق پوست در بالاترین سطح قرار داده و برای پوست های لطیف و حساس مناسب می باشد.



# ویژگی های مهم طراحی و ظاهری این محصول #
* این گوشواره قابلیت ست شدن با انواع سرویس های شما را دارد. با خرید این گوشواره از تنوع و نوآوری بهره مند شوید
* درخشش و رنگ این محصول با نمونه ی نقره خالص آن تفاوتی ندارد
* طراحی ظریف و در عین حال ساده جذابیت خاصی به این محصول بخشیده است
* استفاده از این گوشواره ظاهری با شکوه و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. این فرصت را از دست ندهید


قیمت: 22,000 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره پروانه ای خرم محصول استثنایی 2014، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره پروانه ای خرم محصول استثنایی 2014

گوشواره جدید عشایری

گوشواره جدید عشایری


وشواره زیبا برگرفته از اداب و رسوم عشایری بسیار زیبا و شیک جدید و متفاوت از سایر گوشواره ها ...
این گوشواره زیبایی خاصی به شما می دهد و متفاوت ترین چهره را در میان دوستان خواهید شد. زیبایی و متفاوت بودن در عین راحتی با هزینه ای ناچیز



برخی از امکانات و قابلیتها:

مدلی زیبا و سبک
متفاوت و جدید
بسیار شیک و زیبا مخصوص هدیه
احساس راحتی در حین استفاده
برگرفته از سنت و اداب کهن


قیمت: 5,000 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره جدید عشایری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره جدید عشایری