گوشواره

خرید گوشواره.فروش گوشواره بخیه ای.خرید گل گوش.خرید اینترنتی گوشواره.فروش اینترنتی گوشواره

گوشواره

خرید گوشواره.فروش گوشواره بخیه ای.خرید گل گوش.خرید اینترنتی گوشواره.فروش اینترنتی گوشواره

فروش گوشواره انیکـس

گوشواره انیکـس4

انیکـس
این سنگ جریان خون را تحریک می کند و حس شنوایی را بهبود می بخشد همچنین ناخن پوست چشم و پا و موها را تقویت می کند و از ریزش مو می کاهد قلب کلیه طحال و اعصاب را نیرو می بخشد و ما را در برابر حساسیت به زمان حمایت می کند .و سستی و کاهلی را از بین می برد دوره در مان را بعد از عمل جراحی سریعتر می کند ما را در برابر تاثیرات شوم در زندگی حمایت می کند همچنین ناراحتی های گوش و معالجه ان را به عهده دارد چنانکه این سنگ را بر روی ناحیه شبکه خورشیدی قرار دهید غده پانکراس را تقویت می کند .انیکـس نیرو و قدرت می دهد و در مبارزه با به ستوه امدن از نیروهای منفی ما را حمایت و استوار می سازد فکر و جسم را متعادل و از اندوه دور می کند و به ان پایداری و مقاومت می دهد .

قیمت: 4,900 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره انیکـس4، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره انیکـس4

خرید گوشواره سنگ معدنی سودالیت

گوشواره سنگ معدنی سودالیت 5


سودالیت
سودالیت سنگی موثر برای فشار خون بالاو تپش قلب است .اعصاب را ارام و موزون می کند تیرویید و غدد دیگر را تقویت می کند محرکی برای مغز و بافت لنفاوی است و نیروی حیات به بدن می بخشد این سنگ با تاثیر بر چاکرای گلو و چشم سوم باعث بر انگیخته شدن و تثبیت عقیده منطقی در ما در برابر اشخاص نکته بین می شود اعتماد به نفس را زیاد باعث صداقت و استواری می شود به ما شجاعت می دهد و حس گناه و اضطراب را از بین می برد

قیمت: 4,900 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره سنگ معدنی سودالیت 5، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره سنگ معدنی سودالیت 5

خرید گوشواره طلایی نگین الماسی

گوشواره طلایی M145

گوشواره تیتانیوم طلایی نگین دار.ساخت کشورکره.ضمانت رنگ.درهربسته 2جفت گوشواره می باشد

قیمت: 8,500 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره طلایی M145، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره طلایی M145

خرید گوشواره پر مشکی

گوشواره پرمشکی K365

گوشواره تیتانیوم پرمشکی آویز

قیمت: 6,000 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره پرمشکی K365، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره پرمشکی K365

فروش گوشواره ستاره صورتی آویز

گوشواره ستاره صورتی M312

گوشواره تیتانیوم ستاره صورتی اکلیلی آویز بلند بسیارسبک

قیمت: 7,500 تومان


روش خرید: برای خرید گوشواره ستاره صورتی M312، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گوشواره ستاره صورتی M312